سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 70
کل بازدید : 459044
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


در آخرین روز های ماه شهریور سال جاری، شاهد کاهش حجم معاملات در بازار فولاد بودیم. البته در کنار این مورد، برخی از محصولات که حالتی نیمه ساخته دارند مانند شمش و بیلت، با این حال که متقاضی نیز داشتند ولی برای آنها نیز معامله ای صورت نگرفت. با فرا رسیدن فصل سرما، میزان تقاضا و خرید و فروش ها نیز بشدت کاهش یافت. گفتنی است که تعداد معاملات هفتگی در تابستان بیشتر بود؛ البته لازم به ذکر است که بعد از تمام شدن ماه محرم، محصولات بیشتری در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

در آخرین هفته ی مهرماه سال جاری، شرکت فولاد مبارکه توانست حدود 50 هزار تن ورق سرد (ورق روغنی) را معامله کند و بفروش برساند. همچنین گفتنی است که حجم معاملات ورق های فولادی نسبت به سایر محصولات فولادی بیشتر بود. تختال هایی که در شرکت فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان ساخته و عرضه شده بودند، تماما فروش رفت؛ زیرا حجم تقاضا و عرضه ی تختال ها با هم برابر بودند.

اگر بخواهیم آمار و اطلاعاتی در مورد فروش کارخانه های فولادی بزرگ ارائه دهیم، باید اعلام کنیم که کارخانه فولاد مبارکه توانست حدود 100 هزار تن ورق فولادی معامله کند؛ همچنین فولاد خوزستان نیز موفق شد تا 41 هزار تن تختال و شمش فولادی را در بورس کالا به فروش برساند. کارخانه ذوب آهن اصفهان نیز میلگرد های خود را با تناژ 1600 تن در بورس کالا عرضه کرد و تمام آن را نیز فروخت.

برای مشاهده متن خبر اصلی کلیک کنید

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ