سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 458622
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه


اخبار بازار میلگرد :

به دلیل افت پیدا کردن بهای قرارداد های فیوچرز چین و کاهش یافتن فعالیت ها در این بازار، قیمت میلگرد در بازار های داخلی چین بسیار کاهش یافته است. گفتنی است که در مناطق شمالی کشور چین، قیمت میلگرد 5 دلار و در مناطق شرقی چین حدود 12 دلار ارزان تر شده است. بواسطه رسیدن قیمت ها تا 45 دلار، پیش بینی می شود که به زودی شاهد افت قیمت ها در بازار میلگرد باشیم.

اما روند قیمت ها در بازار های صادراتی به گونه ی دیگری می باشد. به این ترتیب که شاهد افزایش قیمت 7 دلاری در هر تن فوب میلگرد صادراتی هستیم؛ قیمت میلگرد صادراتی چین هم اکنون 535 دلار می باشد. به دلایل گوناگونی مانند افت قیمت ها در بازار فیوچرز و کاهش تقاضا در بازار داخلی، فعالان بازار انتظار دارند تا شاهد کاهش قیمت ها در بازار صادراتی نیز باشند.

اخبار بازار ورق سیاه :

گزارش های اخیر از سوی بازار ورق گرم جین، حاکی از کاهش قیمت ها می باشد. کاهش قیمت های اخیر در بازار ورق گرم چین منجر شده تا به بازار های صادراتی آن فشار زیادی وارد بشود. از سویی دیگر، به دلیل نزولی بودن روند قیمت ها در بازار فیوچرز، بر بازار های نقدی این کشور نیز فشاری زیادی وارد شده است. لازم به ذکر است که شاهد کاهش قیمت 12 دلاری در بازار شانگهایورق گرم نیز بوده ایم. این اکر به معنا می باشد که قیمت های درب کارخانه به 597 دلار نیز رسیده اند.

برای مشاهده متن خبر اصلی کلیک کنید

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ