سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 18
کل بازدید : 458846
کل یادداشتها ها : 2617
خبر مایه


اخبار بازار اهن در حال حاضر حاکی از ثبات قیمت ها می باشد. این موضوع می تواند به دلیل افت شدید حجم تقاضا باشد. هرچند که مدت هاست شاهد بی تحرکی و رکود در بازار آهن هستیم؛ اما به دلیل افزایش قیمت های اخیر، بازار بیشتر دچار کاهش تقاضا شده است. به دلیل گران شدن نرخ ارز و دلار و بالا رفتن قیمت ها در بازار سنگ آهن چین، قیمت مقاطع آهنی نیز در بازار بالا رفت اما این افزایش قیمت ها بیش از یک هفته نتوانست دوام بیاورد!

به نظر می رسد که در حال حاضر به دلیل تحریک بازار و تشویق مردم نسبت به خرید، قیمت ها کاهش پیدا کرده است؛ زیرا همچنان نرخ ارز و دلار بالاست و دلار آمریکا هنوز به زیر 4 هزار تومان نرسیده است.

تا این ساعت، روند قیمت های پروفیل نزولی بوده است. قیمت قوطی و پروفیل با 20 الی 40 تومان کاهش اعلام شده است.قیمت میلگرد های آجدار نیز ثابت و بدون تغییر اعلام شده است. امیدوار هستیم نزولی شدن قیمت ها موجب بالا رفتن تقاضا شود. هرچند که قیمت تیرآهن - قیمت ورق سیاه - قیمت ورق رنگی ، ورق گالوانیزه و ورق روغنی اعلام نشده است، اما پیش بینی می شود شاهد ثبات قیمت ها در این بازار نیز باشیم. 

گفتنی است که قیمت نبشی و ناودانی به زودی اعلام می شود که با اعلام شدن آن می توان به بازار های خارجی مانند ناودانی اروپایی نیز پی برد. پیش بینی بازار بر این است که قیمت لوله مانیسمان نیز ثابت اعلام شود یا روندی نزولی داشته باشد. 

برای مشاهده متن خبر اصلی کلیک کنید

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ