سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 458627
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه


در هفته ی گذشته قیمت ها در بازار آهن آلات افزایش ناگهانی یافت و موجب نارضایتی عده ی کثیری از مردم شد؛ البته لازم به ذکر است که این افزایش قیمت ها زیاد طولی نکشید و حتی تا یک هفته نیز دوام نیاورد و فقط مختص چند روز بود؛ که در همان چند روز نیز شاهد افزایش قیمت چشم گیری در بازار بودیم.

طبق برآورد ها و بررسی های انجام شده، علت افزایش قیمت ناگهانی بازار اهن، بالا رفتن نرخ ارز و دلار بود. البته صحبت های دونالد ترامپ نیز در روند قیمت ها و اقتصاد ما بی تاثیر نبود.  گفتنی است که با پایین آمدن نرخ ارز و دلار، قیمت ها نیز در بازار آهن به سرعت کاهش یافت. در حال نیز سه روز است که شاهد روند نزولی قیمت ها در بازار اهن الات هستیم.

نکته جالبی که در این زمینه وجود دارد و باید به آن اشاره کرد، رکود بازار آهن می باشد. به نظر می رسد بازار اهن تهران و یا حتی بازار اهن الات کشور نیز به گونه ای دچار یخ زدگی و سکوت شده است که در هیچ شرایطی نمی توان کوچیک ترین تغییر یا حرکتی در آن ایجاد کرد؛ زیرا هم در شرایط روند نزولی قیمت ها و هم در شرایط افزایش قیمت ها، خریداران دست از خرید کشیده اند و تنها نظاره گر بازار هستند.

هم اکنون نیز قیمت پروفیل و قوطی تا 20 تومان (نسبت به روز دوشنبه 96/7/24) کاهش یافته و قیمت ها حدود 3100 تومان اعلام شده است. قیمت میلگرد ها نیز 20 الی 40 تومان کاهش یافت و قیمت کنونی میلگرد سایز 14 الی 28، از قراری 2100 الی 2200 می باشد.  قیمت تیرآهن ها در سایز های بالا ثابت و در چند تا سایز پایین 3 الی 5 تومان کاهش داشت. قیمت ورق سیاه نیز تا 20 تومان کاهش داشت.

برای مشاهده متن خبر اصلی کلیک کنید

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ