سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 458782
کل یادداشتها ها : 2616
خبر مایه


روز گذشته (یک شنبه 23 مهر) قیمت آهن آلات ساختمانی کاهش یافت که این موضوع می تواند نشات گرفته از کاهش نرخ ارز و دلار باشد. طبق پیش بینی های انجام شده، قیمت اهن الات کاهش یافت و این موضوع سبب شد تا کمی از نگرانی های خریداران کاسته شود. سخرانی های تهدید آمیز ترامپ علیه ایران، موجب شد تا نرخ ارز و دلار و طلا افزایش یابد و در کنار آن نیز قیمت آهن آلات ساختمانی نیز روندی صعودی پیدا کند.

این موضوع که قیمت آهن آلات مجددا کاهش یابد، امری دور از ذهن یا غیر قابل پیش بینی نبود؛ زیرا با توجه به آمار ها و گزارش های ارسالی از سوی بازار آهن و فولاد و سنگ آهن چین، متوجه کاهش قیمت ها در سطح جهانی و افت قیمت در بازار سنگ آهن چین بودیم. این امر بیانگر آن بود که قیمت آهن تنها در ایران افزایش یافته که با پایین آمدن نرخ ارز و دلار، شاهد روند نزولی قیمت ها خواهیم بود.

قیمت قوطی و پروفیل نسبت به روز (شنبه 22 مهرماه) حدود 20 الی 30 تومان کاهش داشت. قیمت میلگرد آجدار نیز ثابت بود و تنها سه کارخانه ی: هیربد - میانه و ابهر کاهش قیمت 20 الی 40 تومانی داشتند. تیرآهن ذوب آهن اصفهان و تیرآهن های متفرقه 5 تا 10 هزار تومان کاهش قیمت داشتند. قیمت نبشی 70 تومان کاهش داشت ولی قیمت اعلامی اکثر کارخانه های تولید کننده ناودانی ثابت بود و تنها ناودانی های شکفته کاهش قیمت 20 تومانی داشتند.

 

برای مشاهده متن خبر اصلی کلیک کنید

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ