سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 45
کل بازدید : 459037
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


طبق بررسی های انجام شده از وضعیت کنونی بازار فولاد می توان پیش بینی کرد که به دلیل کاهش تولید فولاد چین می توان به آینده بازار امیدوار بود. همچنین اعلام شده است که در ماه های بین نوامبر و دسامبر شاهد قیمت هایی مانند قیمت های اکنونی خواهیم بود و سپس قیمت ها مجددا روندی رو به بالا و افزایشی به خود خواهند گرفت. لازم به ذکر است که از جمله دلایل مهمی که نقش اساسی در کاهش قیمت فولاد داشت، رکوردی بود که از حجم تولید فولاد درماه گذشته زده شده بود. بدین منظور که در ماه آگوست رکورد تولید فولاد در چین شکسته شد و به دلیل نگرانی از مازاد عرضه، قیمت ها کاهش یافت.

 طبق اضهاراتی که تجار چینی داشته اند اعلام شده: یکی از نشانه های خطرناکی که در بازار وجود دارد، رو به بالا بودن میزانموجودی میلگرد است. لازم به ذکر است که به دلیل کاهش قیمت ها در ماه اکتبر(بعد از تعطیلات رسمی چین)، پیش بینی می شود که قیمت ها روندی بسیار کاهشی به خود بگیرند. چینی ها بر این باورند که به دلیل بالا بودن حجم موجودی در انبار های ورق های گالوانیزه و ... ممکن است با کاهش حجم خرید مواجه شوند.

با وجود تمام این تفاسیر کارشناسان اعلام کرده اند: کاهش قیمت ها در بازار های فولاد چین زیاد طول نخواهد کشید زیرا در ماه آینده میزان تولیدات فولاد در استان هبی چین تا 50% کاهش خواهد یافت. این موضوع بیانگر کاهش عرضه فولاد در چین خواهد بود. 

برای مشاهده متن خبر اصلی کلیک کنید

 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ