سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 458587
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه


برای مشاهده ی متن خبر اصلی کلیک کنید.

شرایط کنونی بازار سنگ آهن چین به گونه ای می باشد که علاوه بر کاهش میزان خرید و معاملات در این بازار، شاهد ثبات قیمت ها نیز هستیم. در حال حاضر قیمت سنگ آهن ثابت است و تنها قیمت هایی که در بورس سنگاپور اعلام شده بود، تا 50 سنت افت داشته و حدود 5 دلار در هر تن سی اف آر به ثبت رسیده است.

به نظر می رسد که با توجه به تعطیلات رسمی در این کشور، بازار چین همچنان در روز های تعطیل نیز با کاهش فعالیت ها همراه باشد و قیمت ها نیز به همین میزان ثابت بمانند. البته لازم به ذکر است که با توجه به پایین آمدن میزان موجودی کارخانه ها در این هفته و بالا رفتن میزان نیاز و تقاضای آنها به سنگ آهن بعد از اتمام تعطیلات چین، پیش بینی می شود که بعد از سپری شدن روز های تعطیل شاهد افزایش خرید و تکان خوردن بازار باشیم؛ از این رو عده ی زیادی به بازار سنگ آهن چین بعد از تعطیلات امیدوار هستند.

اخیرا دولت چین تصمیم گرفته بود که به منظور مبارزه کردن با آلاینده ها، اقدام به کاهش تولید فولاد کند. از سویی دیگر، عده ای از فعالان بازار معتقد هستند که شاهد رشد بازار سنگ آهن وارداتی چین نخواهند بود زیرا در این صورت، تولید فولاد در ماه اکتبر کاهش خواهد یافت و این موضوع باعث می شود تا دولت نسبت به تصمیم "کاهش تولید فولاد" دچار شک و تردید شود. با توجه به آنچه که ذکر شد، به نظر می رسد که اگر دولت چین در ماه نوامر شاهد آلودگی های زیادی در چین باشد، یقینا نسبت به تصمیم گیری های خود مصمم تر خواهد شد و این موضوع را با جدیت تمام پیگیری خواهد کرد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ