سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 458638
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه


برای مشاهده ی متن خبر اصلی کلیک کنید.

اگر بخواهیم بازار آهن تهران را در روز گذشته تنها در یک جمله خلاصه کنیم، می توانیم اعلام کنیم که قیمت آهن آلات ثابت و در بعضی از سایز ها کاهش داشت. قیمت پروفیل و قوطی در تمامی ضخامت ها و ابعاد، ثابت و بدون تغییر اعلام شد. این موضوع باعث شده تا طبق روال همیشگی که هنگام ثبات قیمت پروفیل، قیمت ورق ها نیز کاهش یابد و قیمت ورق های سیاه نیز کاهش یافت. 

اکثر کارخانه های تولید کننده میلگرد نیز قیمت ها خود را ثابت اعلام کردند، اما در این میان کارخانه هایی مانند: ذوب آهن اصفهان - پرشین فولاد - سیادن ابهر - حسن رود انزلی و جهان فولاد غرب، قیمت های خود را با 10 تومان کاهش نسبت به روز قبل اعلام کردند(یعنی در مقایسه با قیمت های روز سه شنبه). قیمت هاش و ناودانی های ایرانی و اروپایی نیز ثابت اعلام شد.

قیمت تیرآهن نیز با کاهش جزئی اعلام شد. در اکثر سایز های تیرآهن شاهد کاهش قیمت 3 الی 5 هزار تومانی بودیم. این موضوع شاید ناشی از کاهش قیمت شمش آهن در روز های اخیر باشد. البته می توان علت دیگری نیز مانند عرضه زیاد در انبار های تهران برای آن دانست.

قیمت نبشی ها نیز بعد از افزایش قیمت چشم گیری که در روز سه شنبه داشت، در روز گذشته ثابت و بدون تغییر اعلام شد. این امر را می توان به عنوان "حفظ قیمت های بالا رفته" در نبشی دانست.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ