سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 18
کل بازدید : 458845
کل یادداشتها ها : 2617
خبر مایه


برای متن خبر اصلی کلیک کنید.

طبق جدید ترین اخباری که از بازار فولاد در چین منتشر شده است، به دلیل افزایش قیمت ها و سود بالا حاصل از فروش های داخلی، صادرات فولاد چین کاهش مجدد پیدا کرد و در ماه آگوست نیز شاهد نزولی شدن روند صادرات فولاد در چین بودیم. لازم به ذکر است که به دلیل کم بودن میزان عرضه در این کشور، تغیر کردن میزان صادرات بسیار بعید به نظر می رسد. گزارشات حاکی از آن است که در طی یک ماه گذشته فولاد سازان چینی حدود 7 تن فولاد صادر کردند که این میزان در مقایسه با سال گذشته حدود 28% کاهش داشته است.

در حال حاضر شرایطی در بازار فولاد چین ایجاد شده است که باعث شده به دلیل قیمت های بالا در بازار ها داخلی این کشور، صادرات فولاد برای تولید کنندگان جذابیتی نداشته باشد و به همین جهت میزان صادرات نیز بشدت کاهش یابد. لازم به ذکر است همین میزان اندکی که از فولاد چینی صادر شد مربوط به ارتباطی بود که تولید کنندگان با مشتریان سابق خود داشتند، در غیر این صورت باید تا حالا میزان صادرات فولاد چینی بطور کلی قطع شده بود.

در ماه اخیر کشور چین حدود 55 میلیون تن فولاد صادر کرد که اگر بخواهیم این میزان را با مدت مشابه در سال گذشته مقایسه کنیم، حدود 29% کاهش سالانه داشته است. در حال حاضر نیز میانگین ماهانه صادرات فولاد چین حدود 7 میلیون تن می باشد که اگر در پایان سال همین منوال پیش برود، در آخر سال 2017، کشور چین تنها توانسته 80 میلیون تن فولاد صادر کند. طبق آخرین اظهاراتی که کارشناسان و فعالان بازار در کشور چین داشته اند، بهبود پیدا کردن میزان صادرات این کشور بسیار بعید می رسد زیرا با در نظر گرفتن شرایط فعلی و آتی بازار چین متوجه خواهیم شد که ضعیف شدن بازار های چینی تقریبا غیر ممکن است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ