سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 458599
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه


یکی از مهم ترین عامل هایی که باعث شده است تا میزان پایداری صادرات فولاد کشور کاهش یابد، نبود یک برند جهانی در صنعت فولاد است. فعالان این عرصه بر این باور هستند که باید بمنظور جلوگیری از این اتفاق ها، باید سیاست های نظارتی را در پیش گرفت. بدین منظور که با کنترل کیفیت محصولا فولادی، بازاریابی برای کل محصولات فولادی به مشکل برنخورد و محصولاتی با کیفیت ضعیف به مرحله ی صادر کردن نرسند. طبق برآورد های انجام شده پیش بینی می شود که بعد از اتمام دوره رکود بازار فولاد، صنعت فولاد کشور بیشتر با هدف تامین نیاز های داخلی تولید کند و این موضوع در نهایت موجب می شود تا بازار های صادراتی با مشکل مواجه شوند.

این موضوع در حالی است که اکثر فولاد سازان دارای برنامه ریزی های بلند مدت، با این بحران رو به رو نخواهند شد. برای در اختیار گرفته شدن بازار توسط تولید کنندگان، دولت ملزم است تا زمینه های مناسبی را تدارک ببیند. لازم به ذکر است که در حال حاضر مسیر اقتصادی کشور رو به رونق گرفتن است.

طبق آمار های منتشر شده از وضعیت کنونی و سابق بازار فولاد کشور، می توان به بازاری پر رونق و با تحرکات زیاد برای بازار فولاد ایران امیدوار بود. احتمال زیادی وجود دارد تا صنعت فولاد کشور در بسیاری از زمینه ها از قبیل: افزایش میزان تقاضا و تولید و افزایش میزان صادرات کشور به رشد چشم گیری برسد.طبق گفته های اکثر صادر کنندگان محصولات فولادی کشور، بسیاری از کشور های پذیرای محصولات فولادی کشور ما هستند و تحقق یافتن این موضوع نیازمند بالا رفتن میزان توان تولید در بنگاه های فولادی می باشد. لازم به ذکر است که بیشترین میزان مصرف فولاد، در بخش های ساختمانی و عمرانی صرف می شود که با تحرک یافتن این دو بخش کشور یم توان به رونق بازار فولاد نیز امیدوار بود. در راستای این مورد مذکور، دولت در صدد آن است که هر چه سریع تر این دو بخش را از رکود و بی تحرکی نجات دهد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ